פרטי יצירת קשר

בית חב"ד שנזן, סין - סניף לוהו

Gongdian Nanyuan, Apartment building 1, 2F, Bao'an south st., Luohu district, Shenzhen, China
טלפון: 86-75525932545+
נייד: 86-13570806048+

טופס יצירת קשר

Toggle Upper

בית חב"ד שנזן סניף לוהו
ברוכים הבאים למרכז היהודי שנזן - בית חבד סניף לוהו
מביאים יהודים "במזרח הרחוק" קרוב יותר
מיקומך באתר: דף הבית מידע בית חבד פושאן.סין

בית חבד פושאן.סין

בית חבד פושאן.סין

בית חבד בפושאן  המרכז היהודי, אוכל כשר, בית כנסת

כתובת בסינית:
佛山市禅城区兆祥路6号P1铺二层

כתובת באנגלית:
Chabad Jewish House of Foshan China
2nd Floor, Shop P1, No. 6 Zhaoxiang Road,
Chancheng District, Foshan City, GD, China

פרטים ליצירת קשר:
הרב גדי לוזון
טלפון: +86-13922173770
אתר אינטרנט: www.chabadfoshan.com
דוא''ל: rabbi@chabadfoshan.com

 - תערוכה קנטון פייר
CANTON FAIR EXHIBITION

למגיעים לתערוכה קנטון פייר בגואנגזו יכולים להתארח במלונות הקרובים לבית חב"ד פושאן. ישנם אוטובוסים מהמלונות ישירות לתערוכה שממוקמת כשעה נסיעה מהעיר פושאן.

ארוחת בוקר כשרה בבית חב"ד פושאן כולל סנדוויצ'ים מפנקים שניתן לקחת לתערוכה.


שווקים בפושאן

שווקים בפושאן

1 פושאן – השוק הענק לרהיטים בסין ואחד השווקים הסיטונאיים לריהוט הגדולים בעולם. העיר נמצאת בין שנז'ן לגואנגזו.

2 לאצון – עיר בה נמצאים רק חנויות רהיטים  וגדלים של השווקים  ומרכזים מסחריים פורצים את גבולות הדמיון

3 כל מה שקיים בעולם הרהיטים אפשר למצוא בפושאן.  לא סתם מגיעים הנה קונים מכל קצוות העולם – אפריקה , הודו, מדינות המזרח ומזרח היכון, רוסיה, אוקראינה וקזחסטאן.

4 שוק "שונדה-לצון" היה ונשאר מרכז  מסחרי לרהיטים ברמה עולמית. במרץ ואוגוסט מדי שנה  מתקיימות כאן תערוכות רהיטים DRAGON FURNITURE FAIR  המושכות אליה מומחים ולמיים.

"עיר הרהיטים" – קרוב ל 3000 מפעלים בשכונת שונדה – מרכז ייצור רהיטים בסין. כאן ניתן למצוא רהיטים באיכות גבוהה בכל סגנון ולכל טעם – מודרני, עתיק, קלאסי, לבית ולמשרד, לחדרי שינה ומטבח. בנוסף בעיר מפותחת תעשיית חלונות ודלתות. השוק עצמו  בנוי מכמויות ענקיות של מרכזים מסחריים לרהיטים, המפורסם ביותר מביניהם "לובר". מבחר הרהיטים עצום עד כדי כך  שאף שוק שאתם מכירים לא יכול לעמוד בהשוואה אליו. יחד עם זאת מבחר עצום כל כך מייצור קושי  בהצגת מידע על הריהוט, אבל תהיו בטוחים  - כאן תוכלו למצוא מענה לכל בקשה ומשאלה הכי מעודנת ויצירתית. מחירי  הרהיטים בסין נמוכים לפחות פי 3 מהמחירים בשוק שלכם, החיסכון מתעצם במיוחד ברכישת רהיטים בינוניים ומעלה.

 

מרכזי מסחר לקרמיקה  ואינסטלציה

5 שוק הקרמיקה CHINA CERAMIC CITY

המרכז המסחרי נמצא בלב פושאן. המרכז בן 5 קומות  עם שטח של 130,000 מ"ר נפתח רק ב 2002 אך בזכות אולמות תצוגה  של יצרניים סיניים ועולמיים  TOTO, GRONE, AMERICAN STANDART, WMK, APOLLO, BENTLEY  זכה להצלחה רבה אצל הלקוחות.
מוצרים  המוצגים בשוק זה  משתייכים לקטגוריה בינונית ומעלה.  המגוון העיקרי-  כל סוגי  הקרמיקה, אינסטלציה, מקלחונים ומוצרי קרמיקה דקורטיביים.

6 שוק הקרמיקה HUAXIA CERAMIC  EXPOSITION CITY

 עיקר המוצרים  -כל סוגי הקרמיקה, אינסטלציה, מוצרי קרמיקה דקורטיביים. במבנה הקומפלקס מועברים פגישות , סמינרים, כנסים ופסטיבלים שונים בנושאי הקרמיקה.

 שוק הקרמיקה SHIWAN ZHI YE CERAMICS MARKET

מוצרים עיקריים -  קרמיקה ורעפים.

 

עמוד 15 אינסלטציה

1.בפואשן יש עוד מרכז מסחרי בדומה למרכז הריהוט זה הוא שוק סיטונאי לקרמיקה ואינסטלציה שמרשים בגודלו. היתרון של שווקי פושאן הקרבה בין השווקים העולמיים לריהוט ולקרמיקה.

2.מגוון מוצרים עצום במחירים מינימליים
למרות השלכות המשבר הכלכלי הרצון לחיות ולעבוד בנוחות נשאר אקטואלי. רוב האנשים שואפים לעצב את השגרה שלהם בנוחות לא רק ברציונאליות וחיסכון אלא גם בטוב טעם ונוחיות מרבית. תחושות הנוחות ומראה אסטטי הם הפרמטרים המכריעים בבחירת האינסטלציה.

3.אנו נשמח לעזור לכם לבקר בשווקי פושאן הייחודיים. ברוכים הבאים!

4.אינסטלציה מסין – לכל בית!
אפשר לדמיין דירה בלי פינת אוכל עגולה קיר ואפילו בלי טלוויזיה, אבל לא ניתן לדמיין דירה בלי כלים סניטרים. בהתחשב בקצב בניית מגורים מטורף והצורך בשיפוץ מגורים קיימים, לכלים סניטרים מסין יש ביקוש רב. הבחירה בתוצרת סין מוסברת לא רק בנגישות כלכלית, אלא גם בזכות המגוון הרחב של המוצרים. גם כשהמטרה היא לרכוש כלים סניטרים מתוצרת אירופה המבחר המוצע ללקוחות בחנויות הוא דל כי לאור יוקר המוצרים החברות רוכשות רק את המוצרים המוזלים. בדרך כלל אלה הם דגמים מקולקציות קודמות. בנוסף ברכישת מותג הרוכש משלם מחיר על המותג.

בית חב"ד פושאן ממוקם במרכז העיר ומציע אוכל כשר בכל ימות השבוע.
המרכז מנוהל ע"י הרב גדי לוזון.
נשמח לראותכם בתפילות, שיעורים, קידוש, ארוחות שבת וחגים.


恰巴德犹太中心佛山