Contact details

Chabad House Shenzhen, China - Luohu Branch

Gongdian Nanyuan, Apartment building 1, 2F, Bao'an south st., Luohu district, Shenzhen, China
Phone: +86(0)75525932545
Mobile: +86-13570806048

Contact form

Toggle Upper

Chabad House Shenzhen Luohu Branch
Welcome to Shenzhen Jewish Center - Luohu Branch
Bringing Jews in the "Far" East Closer
You are here: Home Information china visa in israel

china visa in israel

 

 
הוצאת ויזה לסין בסוכנות נסיעות בישראל
 

הוצאת ויזה לסין


הוצאת ויזה לסין – השלב הראשון בהרפתקה נפלאה

סין הינה אחת הארצות שמאז נפתחו שעריה לתיירות, הפכה לאחת מהאטרקציות המבוקשות ביותר לתיירים מכל העולם, כולל ישראל. אבל על מנת להגיע לשם, יש צורך בראש וראשונה להוציא אשרת כניסה. בניגוד למדינות אחרות, הנוהגות להוציא ויזה לתקופת זמן קצובה, ניתן למלא בעת בקשת ויזה לסין טופס בקשה לכניסה אחת או שתיים בלבד.

חשוב לדעת כי לצורך כניסה להונג קונג, המושבה הבריטית לשעבר, או למקאו, המושבה הפורטוגזית, אין צורך באשרת כניסה.

תהליך ההנפקה – הכל על מילוי טופס ויזה לסין   ויזה לסין

לשם האשרה הנכספת יש לבצע את כל השלבים כדלקמן:

א' – הגשת טפסים; הטפסים הנדרשים הם כאמור הם צילום תמונת פספורט ברורה, טופס בקשה לויזה, צילום כרטיס טיסה אלקטרוני או מסלול טיסה מתוכנן - Itinerary.

חשוב לזכור כמה פרטים בסיסיים, בראש וראשונה – למרות הפתיחות הרבה של המדינה לתיירים, הרי שהמשטר בה עדיין איננו חופשי לגמרי. הדרישה לדעת את מסלול הטיול המתוכנן הינה דרישה בסיסית. ניתן לצאת לטיול באופן עצמאי ולהגיש בקשה באופן עצמאי, אבל הנושא מסובך קצת יותר. דווקא בעת ארגון טיול פרטי כדאי להגיש בקשה דרך חברת שניר נסיעות ותיירות.

הדרכון חייב להיות בתוקף לחצי שנה לפחות וחייב להיות בו לפחות שני דפים ריקים.

טופס ויזה לסין הוא טופס FORM 2011A. ניתן להוריד אותו מהאינטרנט אולם חשוב להוריד את הטופס הנכון. המסמך מסובך מעט ולכן כדאי להיעזר בחברה מקצועית על מנת למלא אותו כיאות, טופס זה מתאים לטלו שמעוניינים באשרת סטודנט, עבודה ותייר, מי שאינו אזרח ישראלי נדרש למלא את Z  FORM .

טופס לויזה לסין   טופס z

ב' – הגשת מסמכים נוספים. אם מדובר בויזה עסקית, יש לצרף מכתב הזמנה עם חתימה וחותמת של החברה המזמינה.

ג' – כולם חייבים באשרת כניסה, כולל תינוקות בני יומם.

כדי להוציא ויזה לסין,  צריך להביא לסוכן את הדרכון+תמונה+מספר טלפון על מנת שהסוכן יעמוד איתך בקשר ויקח את כל הפרטים לטופס.

התשלום הוא 60 ש"ח + העמלה של האגרה של הסינים, בהתאם לסוג הויזה.

אפשר להוציא ויזה אצל כל סוכן נסיעות
 

חברת שניר טורס בחולון מתמחה בהנפקת אשרות כניסה. מילוי טופס ויזה לסין בסיוע החברה ועמידה בכל התנאים, מבטיחים את קבלתה באחוזי הצלחה גבוהים. החברה מלווה את מבקש האשרה לאורך כל התהליך, כשברוב המקרים התהליך איננו דורש התייצבות לראיון או תשאול. כך שכל שתצטרכו כדי להתחיל בתהליך הוא דרכון ותמונת פספורט רגילה.

מעבר לשירות הוצאת ויזה לסין, ארה"ב או כל יעד אחר, ניתן לרכוש באמצעות חברת שניר טורס שרותיי תיירות גם כרטיסי טיסה ליעדים שונים וביטוח בריאות מקיף. שניר נסיעות ותיירות הינה משרד לתיירות, עם כל היתרונות הגלומים בעניין.

חברת שניר נסיעות ותיירות - שירותי תיירות – עזרה במילוי והגשת ויזה לסין טופס בקשה

תהליך הנפקת האשרה כולל מילוי הטפסים הוא על פניו תהליך פשוט. ואולם דווקא דברים קטנים עלולים לסבכו. מן הראוי לציין כי בעזרת שירותי החברה, הוצאת ויזה לסין יהיה הליך פשוט, קל וקצר ככל האפשר.

החברה תדאג גם לאיסוף הדרכונים והמסמכים מבית הלקוח ולהחזרתם ללקוח בתום תהליך (בתוספת תשלום), כמו כן, בקשת ויזה לסין טופס הבקשה ימולא על ידי נציגי החברה בתאום עם מבקשי הבקשה. תהליך הנפקת האשרה הוא קצר, עד 4-7 ימי עסקים. ניתן גם להוציא ויזה דחופה, תוך 2 -3 ימי עבודה (מהיום למחר), לא ניתן להוציא ויזה מהיום להיום.

כאמור חברת שניר נסיעות ותיירות הינה משרד תיירות וככזו היא יכולה לסייע בתכנון מסלולי טיול, גם כשיש בקשה לתכנון מסלול טיול פרטי. זאת על פי דרישת השגרירות הסינית. שירותי החברה ניתנים עבור לקוחות מכל רחבי הארץ.

למידע נוסף :

   Dado Visa & Travel Services

213 Ben Yehuda st.

Tel-Aviv 6350213

Tel - 03-6538777

Fax -153-505-330-185

Dado - 0505-330-185

Orly- US visa - 0502-330-185